نوشته شده توسط : غریبه

من بعد از یک سفر یک روزه به برلین چند سال پیش شروع به یادگیری آلمانی کردم. من بلافاصله عاشق فرهنگ و زبان شدم و تصمیم گرفتم که تا به زبان آلمانی صحبت کنم. رابطه من با زبان آلمانی سرانجام موجب درک بهتر این زبان شد.

با نگاه به گذشته، اکنون می فهمم که می توانم مدت زمانی را که برای تسلط این زبان به من طول می کشید کاهش دهم فقط اگر می دانستم که اکنون می دانم. من این لیست از چیزهایی را که باید بدانید قبل از یادگیری زبان آلمانی جمع کرده ام. حتی اگر این فقط یک پرش باشد یا شما فقط با این ایده تفکر می کنید.

هر نکته با یک ضرب المثل معتبر آلمانی عنوان شده است، به گونه ای که کسانی از شما که به زودی فکر می کنید شروع به کار کنند می توانند شروع کنند. زمان نخست را یاد بگیرید، این یک واقعیت پذیرفته شده است که صحبت کردن به یک زبان شما را به تسلط سریعتر از مطالعه آن در کتاب سوق می دهد. همین مسئله در مورد آلمانی نیز صادق است ، با یک حرف مهم  شما نمی توانید به خاطر حرف زدن صحبت کنید.

به کسی گوش ندهید که به شما بگوید مهمترین قسمت تمرین آلمانی شما در کلاس https://dialolanguage.com/german-course/ و با دوستان فقط صحبت کردن می تواند باشد صرف نظر از چند اشتباه شما. این فقط در بعضی مواقع برای مبتدی مطلق صحیح است زیرا دستور زبان آنها ظالمانه خواهد بود، اما معمولا ایده خوبی نیست. اینگونه است که باید این عبارت را برای آلمانی اصلاح کنید. تمرین کنید هرچه بیشتر با صدای بلند صحبت کنید با استفاده از جملات که می توانید به درستی تکمیل کنید.

گاهی اوقات این امکان پذیر نیست زیرا شما نیاز به یک نکته دارید و کلمه دقیق را نمی دانید. وقتی این اتفاق می افتد، باید تمام تلاش خود را برای درک کردن انجام دهید و سپس بپرسید که روش صحیح بیان آن چیست. از جملات کوتاه استفاده کنید تا شانس اشتباه خود را کاهش دهید. من توصیه‌های فقط صحبت کردن را دنبال کردم و به این نتیجه رسیدم که عادت های خیلی بدی ایجاد کردم که مدت زمان زیادی طول کشید. آن ها مفاهیم مبتدی ساده بودند، اما از آنجا که من اولین بار است که آن ها را به درستی یاد نگرفته ام مجبور شدم کار دو چندانی برای شکستن این عادت بد انجام دهم.

اولین بار درست یاد بگیرید. آسان برای شروع ، اما به شخصه هنر است. شروع به یادگیری زبان آلمانی بسیار سرگرم کننده است. شما باید با گلو خود صداهای خنده دار درست کنید و هر روز چیز جدیدی یاد می گیرید. به نظر می رسد که طی یک ماه فیلم های آلمانی را بدون زیرنویس مشاهده می کنید.

سپس نکته ای به وجود می آید که در آن شما می توانید به اندازه کافی برای دور زدن بدانید، اما اکنون باید واقعا مهارت های گفتاری خود را کامل کنید. در این مرحله به نظر می رسد شما هیچ چیزی را نمی آموزید. همیشه ممکن است روزی چند کلمه به لغات خود اضافه کنید یا یک روز دیگر مفهوم جدید بیاموزید، اما این احساس به نظر می رسد که پیشرفت نمی کنید.

این زمانی است که می خواهید انصراف دهید. یک فرایند مهم اتفاق می افتد شما در حال اصلاح زبان هستید و آن را در ذهن خود ادغام می کنید. شما در حال تسلط هستید و پیشرفت شما اکنون نه با حجم اطلاعاتی که می آموزید اندازه گیری می شود، بلکه سرعت این اطلاعات در سر شما به دهان شما رسیده و به درستی منتشر می شود.

این سخت ترین مرحله است اما تسلیم نشوید. چیزهای خوب به کسانی که منتظرند می آیند. هنگامی که من برای اولین بار شروع به یادگیری آلمانی کردم، تقریبا منحصراً روی واژگان متمرکز شدم. من استدلال کردم که تا زمانی که واژگان خوبی داشته باشم، حتی اگر گرامر من هم بد باشد درک می شدم.

معلوم است که این کار هم درست بود و هم برخی وقت ها نا مناسب اما من تمرکزم از یادگیری این زبان کاهش پیدا نکرد. دستور زبان آلمانی پیچیده و ناامیدکننده است. این آخرین کاری است که می خواهید انجام دهید. با این حال اگر این کار را از ابتدا انجام ندهید ، استفاده از دستور زبان صحیح بعدا بسیار سخت تر است. این ضروری است که شما در این بخش از زبان عجله نکنید. تمرین گرامرهایی را که یاد می گیرید ادامه دهید تا تقریبا طبیعی شود. فقط در این صورت باید حرکت کنید.

وقتی من گرامر را می گویم منظورم مواردی مانند ترتیب کلمه و قرار دادن در جملات، چگونگی تغییر این دستور کلمه با معرفی افعال معین، زمان ها و غیره است.

سعی نکنید جملات خود را از انگلیسی به آلمانی ترجمه کنید. این بیشتر اوقات کار نخواهد کرد و شما در آخر اشتباه می گیرید و با عادت های بد یادگیری دشوار می گردد. مفاهیم زیادی در زبان آلمانی برای شما معنی نخواهد داشت. بسیاری از قوانین وجود دارد که دلیل خوبی برای وجود آن ها ندارند. این همان چیزی است که هست و شما باید آن را بپذیرید. در این موارد تنها فرصت شما یادآوری آنچه نیاموخته اید را به خاطر می آورید.



:: برچسب‌ها: زبان آلمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

همیشه می خواستم درباره برنامه نویسی کد اطلاعات بیشتری کسب کنید ، اما فاقد وقت بود؟ اگر در دانش کد منبع شما شکافی وجود دارد ، این برگه تقلب نهایی در برنامه رایانه منبع کد شما را راهنمایی می کند که چگونه از آنها استفاده کنید. زبان برنامه نویسی رایانه شامل درک همه چیز از محیط برنامه نویسی برای شامل همه چیز است. اگر مهارت های برنامه نویسی را بدست آورید ، می توانید در دنیای مجازی یک قهرمان واقعی شوید. بنابراین ، برنامه نویسی رایانه ای را برای مبتدیان بیاموزید و نکات و ترفندهایی را که برای پیشرفت در دنیای سایبر لازم است ، بدست آورید

کد منبع در زبان برنامه نویسی کامپیوتر چیست؟

این توالی از دستورالعمل هایی است که برای استفاده از زبان برنامه نویسی رایانه برای انجام کارهای خاص از طریق رایانه طراحی شده است. بنابراین ، تفاوت بین زبان انسانی و زبان رایانه چیست؟ خوب ، این تفاوت بین دنیای واقعی و مجازی است. معرفی دستورالعمل های برنامه رایانه ای به عنوان کد دوره شناخته می شود.

زبان برنامه نویسی رایانه به عنوان برنامه نویسی منبع برنامه شناخته می شود. دستگاه رایانه ای بدون برنامه مانند قهوه بدون شکر یا صبح مانند قهوه بدون خورشید است. برنامه های رایانه ای می توانند از دو تا میلیونها خط آموزش باشند. دقیقاً همانطور که در جهان بشر زبانهای زیادی وجود دارد ، بسیاری از زبان های برنامه نویسی رایانه ای مانند Python ، C ++ ، Java ، C ، Perl ، PHP و Ruby نیز وجود دارند.

صدها زبان مختلف برنامه نویسی وجود دارد. اگر می خواهید چندین زبان صحبت کنید ، دنیای مجازی مکان مناسبی برای شماست

ایجاد واقعیت مجازی: برنامه های رایانه ای چه کاری می توانند انجام دهند

برنامه های رایانه ای تقریباً در هر زمینه ای از فیلم گرفته تا پزشکی ، دفاع از کشاورزی ، ارتباطات گرفته تا ارتباطات مورد استفاده قرار می گیرد. برنامه های رایانه ای متفاوتی شامل MS Word ، Internet Explorer و Adobe Photoshop است. برنامه های رایانه ای برای معاینه پزشکی از طریق ارتباط صوتی استفاده می شود

یک برنامه نویس رایانه: مرد پشت دستگاه

برنامه نویس رایانه کسی است که برنامه های رایانه ای می نویسد یا برنامه نویسی رایانه ای را انجام می دهد. برنامه نویسان مختلف در بسیاری از زبانهای برنامه نویسی رایانه با تخصص های مختلف همراه هستند

الگوریتم ها: A تا Z زبان برنامه نویسی رایانه

در مورد زبان برنامه نویسی رایانه ، یک فرایند گام به گام نقش اساسی در حل مشکلات یا الگوریتم ها دارد. الگوریتم مجموعه ای محدود از دستورالعمل ها و الگوریتم های قاب برنامه نویسان کاملاً تعریف شده قبل از ارائه کد واقعی است

محیط برنامه نویسی رایانه

تک برنامه نویسی زبان در ، مطالعه از خدمات بیشتر مهم چیزی است محیط زیست راه اندازی است. این برنامه است برای پایه به شکل کار که است. کامپیوتر در نصب و راه اندازی D ، کامپایل و برنامه اعدام به سفارش استفاده به باشد

برنامه نویسی زبان به استفاده از شروع به به راه اندازی متن ویرایشگر ، کامپایلر و مفسر از قانون اساسی که است. کامپیوتر برنامه را برای متن ویرایشگر به استفاده از به اطمینان حاصل شود که کامپایلر برنامه به باینری فرمت به تغییر که است. برنامه به طور مستقیم اجرا برای سفارش ، مترجم از نیاز است که. متن سردبیران از موارد در دفترچه یادداشت + +، متن ویرایش و Bibiidit درگیر هستند. جاوا ، پاسکال و C ++ به عنوان برنامه نویسی زبان های برای چنین زبان در برنامه نویسی از شروع از اول خود کامپایلر نصب به مورد نیاز     است

پایتون ، پرل و پی اچ پی به عنوان برنامه نویسی زبان به باینری فرمت در تلفیقی از نیاز نیست وجود دارد است و مترجم از دسترسی خط خط برنامه خط به عنوان خوانده شده و مستقیم تبدیل از هیچ برنامه به اعدام می شود به سفارش به باشد ممکن است داشته باشد

یک برنامه خط به راحتی قابل نوشتن است. برنامه نویسی پیچیده نیاز به اجرای برنامه های پیچیده دارد. زبانهای مختلف از نظر نحو آنها متفاوت است. به عنوان مثال ، هر برنامه C با یک تابع اصلی شروع می شود و بین پرانتز ها وصل می شود. کدگذاری قسمت درون پرانتز به عنوان بدنه برنامه شناخته می شود.

کارها واحدهای کوچک برنامه هایی هستند که برای انجام کارهای خاص به کار می روند. برنامه نویسی C توابع داخلی را فراهم می کند. برخی از زبانهای برنامه نویسی به جای توابع از زیر برنامه ها استفاده می کنند. برای ایجاد فهم این برنامه از نظرات استفاده می شود و می توانید از هر زبانی که می خواهید بنویسید استفاده کنید. علاوه بر کاراکترهای قابل چاپ برای تهیه گزاره های برنامه نویسی ، فضا ، تب و برنامه همچنین دارای یک خط جدید مانند فضای سفید است. کاراکترهای Whitespace برای همه زبانهای برنامه نویسی مشترک است.

خط سیاه یا خطی که حاوی فضای سفید و اظهار نظر است توسط بیشتر کامپایلرها نادیده گرفته می شود. هر جمله فردی به روشی خاص خاتمه می یابد ، به عنوان مثال ، در برنامه های C یک بیانیه فردی با یک کلمه به پایان می رسد



:: برچسب‌ها: اصول زبان برنامه نویسی رایانه , محیط برنامه نویسی رایانه , زبان برنامه نویسی کامپیوتر چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

سالها بعد از ترک هوندد آکر وودز و دوستش وینی پوه (جیم کامینگز) ، کریستوفر رابین (ایوان مک گرگور) در محل کار تلاش می کند و از خانواده خود غافل می شود. یک روز ، پو دوباره در زندگی خود ظاهر می شود. آیا بالاخره کریستوفر تحت فشار قرار گرفته است ، یا آیا این فرصتی برای ارتباط مجدد با چیزی است که از دست داده است؟

وینی پور به دلایلی غول ادبیات کودکان است. مخلوط ساده لوحی و خرد عجیبی او دلربا است - مانند یک کودک نو پا و کوچک که او همچنین تناسخ برخی از راهبان باستانی است. و او در اینجا بسیار خوشحال است ، که 30 سال پس از اولین بار این نقش را جیم کامینگز ابراز کرد. متأسفانه ، بقیه فیلمها آن پیچیدگی یا کمبود لمس را ندارند و باعث می شوند که جذاب و جذاب آن به جای جذاب باشد.

این طرح کاملاً آشناست ، از هوک ، مری پوپینز ، وروجک و یک میلیون داستان دیگر از خانواده ها که با وسایل جادویی ثابت شده اند. اکنون یک پدر استرس زا ، کریستوفر رابین (ایوان مک گرگور) خانواده خود را برای مقابله با بحران اداری رها کرده است. او به کسی نیاز دارد تا آنچه را که مهم است به او یادآوری کند: بنابراین در مراحل Pooh. ظهور خرس متحرک باعث بروز بلایای جزئی خانوادگی شده و خجالت اجتماعی را تهدید می کند ، اما هیچ فرقی برای ورود او فراتر از تردید او خط بین واقعیت و فانتزی نیست (په به نظر می رسد ، برای اهداف این فیلم واقعی است اما کمی از آن حذف شده است) دنیای روزمره) البته کمترین سهام ممکن است برای یک فیلم Winnie-Po-Poh کار کند: شاهد انیمیشن کاملاً دلنشین دست 2011 باشید. اما در اینجا این حس وجود دارد که مارک فاستر به دنبال پیشرفت بیشتری است و به سادگی آن را نمی یابد. دانلود فیلم های کمدی و اجتماعی ایرانی

لحن ، به طرز عجیب و غریب بین برخی صحنه های واقعاً لذت بخش رابین کشف یک حس غریبگی با پوف ، عجیب و غریب بودن ، تقریباً بخش های NeverEnding Story با رنگ دوستانه دوستان ناپدید شده پو را شکار می کند و بیت های مانیک با تمام حیوانات Hundred Acre Wood جمع می شوند. . این فیلم شرم آور است ، مانند قهرمان خود ، خانواده رابین را کنار می گذارد: Evelyn هلی آتول (که حرفه پر رونق خودش را دارد اما هنوز هم برای خانواده وقت می گذارد) و Bronte Carmichael's Madeline ، دختر زوج ، هر دو کارهای زیادی با آنچه می کنند هستند. داده می شود ، اما به آنها کمی داده می شود. شاید این غفلت به همین دلیل باشد که این فیلم از جادویی که پدینگتون در تارها داشت ، کم می کند. اگر می خواهید در مورد خانواده ، دوستی ، و آنچه در زندگی بسیار مهم است صحبت کنید ، باید پیاده روی را نیز انجام دهید.



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم های کمدی و اجتماعی ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

گوگل جدیدترین نسخه سیستم عامل Android ، Android 9.0 Pie را برای بسیاری از جدیدترین تلفن های هوشمند از جمله Google Pixel به بازار عرضه کرده است در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید که کدام تلفن های هوشمند برای این نوع اندروید از بازار خارج شده اند . برخی از ویژگی های بهتر در Android 9.0 Pie وجود دارد که باعث می شود این نسخه نسبت به نسخه قبلی آن بهتر شود

نگاه جدید در اندروید 9

گوگل نگاه سیستم عامل Android 9.0 Pie را تغییر داده است. در ظاهر جدید هیچ لبه گرد وجود ندارد. جدای از این ، سایه اعلان نیز تغییر کرده است. در کنار این ، تنظیمات سریع و اعلان ها پاک هستند. جدای از این ، کلید داغ تغییر کرده است تا بتوانید تنظیمات بلوتوث و وای-فای را گسترش دهید.

بسیاری از ویژگی های هوش مصنوعی به این سیستم عامل جدید اندروید اضافه شده است. از این میان ، ویژگی اعلان هوشمند نیز برای اعلان ها اضافه شده است.

حالت قفل کردن در اندروید 9

این ویژگی در آیفون X اپل مشاهده شده است. همین ویژگی در آخرین Android 9.0 گوگل نیز ارائه خواهد شد. پس از فعال شدن این حالت ، می توانید سنسور اثر انگشت تلفن را غیرفعال کنید. با این ویژگی ، هیچ کس نمی تواند شما را مجبور به باز کردن قفل گوشی کند.

کنترل یک دست

همچنین می توانید گوشی هوشمند خود را با یک دست در Android 9.0 جدید Google کنترل کنید. با کمک کلید صدا و دکمه پاور ، شما قادر خواهید بود کل تلفن را کنترل کنید.

حالت تاریک

حالت تاریک در تنظیمات این سیستم عامل جدید اندروید ارائه شده است. اگر می خواهید تصویر زمینه تاریک داشته باشید ، به جای تغییر آن ، می توانید حالت تاریک را روشن کنید یا تلفن قادر خواهد بود حالت را به طور خودکار تغییر دهد.

مناسب برای ویژگی درجه یک

بیشتر تلفن های هوشمند که امروز پرتاب شده اند با ویژگی های نوکیا همراه هستند ، به گونه ای گوگل این سیستم عامل را برای ویژگی نوکیا مناسب کرده است. با رفتن به حالت توسعه دهنده می توانید صفحه نمایش را با توجه به اندازه شکاف تنظیم کنید.

ابزار عکس

ابزارهای جدیدی برای گرفتن تصاویر نیز اضافه شده است. به محض فشار دکمه روشن ، گزینه ای برای گرفتن عکس از صفحه در بالای صفحه ظاهر می شود. در کنار این ، شما همچنین قادر به ویرایش و به اشتراک گذاری تصاویر op خواهید بود.

مانیتور داشبورد

Android 9.0 همچنین تحت برنامه جدید وب سازی Google ، یک ویژگی داشبورد جدید را به دست خواهد آورد. در این ویژگی ، اگر زمان بیشتری را برای یک برنامه اختصاص دهید ، آن را نیز به شما هشدار می دهد. هر یک از فعالیتهای دسک تاپ شما کنترل خواهد شد.

حرکات

صحبت از ژست آن ، برای اولین بار ، با تعویض دکمه Home Android ، دسته کوچک نصب شده است. همچنین ، سوئیچ اپلیکیشن آن مانند iPhone X به صورت افقی حرکت می کند. یعنی قطعاً این ویژگی جدید برای کاربران اندرویدی جذاب خواهد بود. تمرکز اصلی گوگل بر راحت تر کردن مدیریت تلفن های هوشمند از طریق ویژگی های جدید برای کاربران است.

چرخش کنترل

در Android Oreo یا سایر سیستم عامل ها می توانید چرخش گوشی را مطابق خود تغییر دهید. اما اگر تلفن را در آخرین سیستم عامل اندروید بچرخانید ، صفحه نمایش تلفن شما به طور خودکار تغییر خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: نگاه جدید در اندروید 9 , حالت قفل کردن در اندروید 9 ,
:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آبان 1398 | نظرات ()